Audi A3 e-tron masina electrica

A3 e-tron

Specificatii

Propulsie conventionala: benzina, 4 cilindrii, 150cp
Putere eletrica: 101cp
Putere totala: 204cp
Tractiune: fata
Locuri: 5
Acceleratie 0-100km/h: 7,6s
Viteza maxima: 222km/h
Autonomie electrica: 50km
Autonomie totala: 890km
Incarcare rapida (80%): 2 ore
Pret aproximativ: 40.000 EUR

Audi A3 e-tron Romania fata

    Audi A3 e-tron este un hibrid plug-in de ultima generatie care va fi disponibil si in Romania. Compactul premium este preconizat sa inceapa vanzarile in acest an ca si parte integranta a ofertei standard a producatorului. Acesta combina puterea sportiva cu o eficienta impresionanta si o experienta amuzanta la condus gratie utilitatii sale sporite. Audi A3 e-tron dispune de 204 cp si are un consum de aproximativ 1.5 L/100km. In modul full-electric are o autonomie de pana la 50km, iar motorul TFSI ii ofera o autonomie suplimentara de 890km.

Audi A3 e-tron Romania sigla

Audi A3 e-tron consuma echivalentul a 1,5L/100km

    Viteza maxima este de 222km/h iar acceleratia 0-100km/h este de 7.6 secunde. Emisiile de CO2 sunt de 35gr/km, echivalentul a unui consum de 1.5L/100km.

    Aceste performante sunt realizate gratie conceptului de reducere a greutatii adoptat de Audi. Astfel cu tot cu aditia motorului electric si a bateriilor, masa proprie a masinii ajunge la mai putin de 1580Kg, cu spatiu pentru 5 pasageri si un portbagaj decent. De asemenea dispune de finisajele caracteristice gamei, acest lucru plasand Audi A3 e-tron in fruntea clasamentului dotarilor in segmentul hibridelor plug-in.

Audi A3 e-tron Romania motor

    Masina porneste cu ajutorul unui buton si trece, fara niciun eveniment major in modul standard electric (EV). Putem astfel sa ne dam seama despre prioritatile care au stat la baza design-ului masinii. Fara consumatori te poti bucura de aproximativ 50km de calatorie cu 0 emisii, la viteze de pana la 130km/h. Experienta te lasa sa te intrebi de ce Audi nu produce o masina full electric care sa ofere aceasta experienta o perioada mai lunga de timp.

Audi A3 e-tron motor masina electrica

    De obicei puterea Audi A3 e-tron vine de la bateria litiu-ion de 8.8kWh si motorul electric de 101cp. Acest motor este legat la o cutie de viteze automata cu sase rapoarte. Aranjamentul este eficient si regleaza turatia motorului pana ajunge intr-un echilibru perfect intre putere si eficienta. Cu toate acestea, condusul la viteze de peste 100km/h consuma rapid bateria. Audi a spus ca disponibilitatea utilizarii motorului electric la viteze mari a fost lasata activa pentru a ajuta soferii in depasiri ca apoi sa revina la o viteza mai mica pentru conservarea energiei.

Audi A3 e-tron Romania incarcare

    Reincarcarea bateriei se realizeaza fie prin cablul de alimentare care se acceseaza prin glisarea siglei Audi din fata (incarcarea dureaza intre 2 ore si 15 minute pana la 4 ore) fie prin incarcarea bateriilor utilizand motorul conventional al masinii.

    Modul de „Incarcare Hibrid” (Hybrid Charge) este un sistem imprumutat de la Porsche Panamera S-E Hybrid si presupune distribuirea unei parti din puterea motorul pe benzina la incarcarea bateriilor. Astfel, in decurs de 2 ore de condus, bateriile masinii sunt incarcate pe deplin.

Audi A3 e-tron Romania navigatie

    Modul „Hybrid Auto” este probabil modul in care majoritatea propietarilor de Audi A3 e-tron isi vor mentine masina. Selectia se face din consola centrala. In aceasta stare masina va utiliza benzina si electricitate in cel mai eficient mod posibil, oprind frecvent motorul pe benzina cand acesta nu este necesar si repornindu-l fara ca acest lucru sa fie sesizabil din habitaclu. In acest mod, masina realizeaza un consum combinat de aproximativ 3,5 L/100km in conditii reale. In mod ciudat franele regenerative nu se fac simtite decat in modul „Hybrid Charge”. In celelalte moduri Audi A3 e-tron curge lin dupa luarea piciorului de pe pedala de acceleratie.

Audi A3 e-tron Romania bord

    Cel de-al patrulea si ultim mod de rulare este „Hybrid Hold” in care bateria poate fi conservata pana la un moment dat in care este mai eficienta folosirea sa. Aglomeratia urbana la sfarsitul unei etape de autostrada este un scenariu in care aceasta tehnologie ar fi cu adevarat utila.

Audi A3 e-tron Romania faruri